سایت بزرگ آموزشی تفریحی

داووتی

داووتی

ویژگی های سنتی گوشت گوشتی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ

ویژگی های سنتی گوشت گوشتی

به گفته وی، درجه گوشت خروس کمتر از مرغ است و خشکی کم دارد. خوردن سوپ مرغ (به خصوص توله ها) در افراد مبتلا به بیماری یا بیمارانی که اخیرا مبتلا به بیماری یا تب، هضم و ارزش غذایی بالا هستند مفید است. زرده تخم مرغ دارای بافت گرمتر است و سفید بودن آن سرد است. ارزش تغذیه ای تخم مرغ شبیه گوشت است، زرده تخم مرغ دارای ارزش تغذیه ای بالا است.
گوشت داغ یا سرد خروس

گوشت گاو داغ و خشک و گوشت مرغ گرمتر و بیشتر هستند.
لری گوشت خروس

گفته می شود که خروس لوری دیک لاری است، مهمترین ویژگی آن مبارزه شدید و پایدار و عدم تسلیم آن است. توزیع: انواع مختلفی از پسر عموی لاری تنها در نقاط مختلف ایران، به ویژه در لار، جنوب استان فارس یافت می شود. همچنین تعداد اندکی از این گونه ها در اردبیل، چابهار و کانکارکار و همچنین در تهران وجود دارد. معمولا خالص ترین شکل این نژاد در روهارر رشد می کند. در خراسان و به خصوص در مناطق مرزی، تعدادی از این نژاد پیدا شده است. (در افغانستان و در مجاورت نژاد لاری نژاد ایران که به عنوان نژاد افغانی شناخته می شود، اما شواهد نشان می دهد که نژاد افغانستان نژاد مستقل نیست، بلکه یک نوع لاری است که در افغانستان کشت می شود و یک نژاد لاری سنگین حنجره) . شکل عمومی بدن نژاد لاری متفاوت از همه نژادهای دیگر است و معمولا بدن بلند و کشیده، سینه های گسترده و عمیق، سینه های کرکی، سینه ضخیم و نازک، شیب عقب و جلو است. بال ها تنگ هستند و به قسمت های بدن و دم دم می زنند و با زاویه 45 درجه بالاتر از پشت قرار دارند. پای به ران با یک زاویه ملایم متصل شده و از این رو، به طور کلی، یک فرم مخصوص برای این نژاد است. رشد سر به نظر می رسد بدن کوچک است، و شکل ماری جوانا به اصطلاح شکل است. تاج اغلب در انواع توت فرنگی و نوع غذای محلی یافت می شود. چشمها درخشان، عقاب و سفید، یا فیروزه یا نارنجی هستند، و رشد تاج و ریش اغلب کم است. تاج خروس، قرمز تیره و قرمز معمولی مرغ و گوشواره در همه انواع این نژاد قرمز. کله کوتاه، بسیار تنگ و زرد است، و در برخی از انواع لکه های قهوه ای در شکم بالایی وجود دارد. گردن نسبتا بلند و استوانه ای است، و انتهای آن تقریبا غرق در بدن است. آلت تناسلی طولانی و طولانی است، و رنگ آن اغلب در انواع قهوه ای قهوه ای و برخی انواع قهوه ای، حتی بلند و حتی تاریک است. پنجه گسترده و دارای چهار انگشت است.
گوشت خروس

سگ از جنگجو نمی ترسد و شدت این ویژگی در نژادهای مختلف یکسان نیست. در میان مرغ، گوشت گاو گرم و خشک است. خوردن سوپ سوسن برای بیمار یا کران بر (تازه بیماری) خوب است. گوشت سرخ شده هنوز خواندن نیست بهترین نوع گوشت است. توصیه می شود هنگام استفاده از غذاهای پخته شده با آن برای جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی از کمی سرکه، ترنج یا کره بادام زمینی استفاده کنید. جگر چاق دارای ارزش تغذیه ای بالا و باعث چاقی و افزایش رطوبت بدن است. یک کوکتل قدیمی با ودکا و یک بطری سبزی بهترین دارو برای کولیک است و این نوع از مرغان مرطوب باعث از بین رفتن درد معده و بهبود تب می شود. سوپ نعناع با نمک و چاشنی برای تسکین درد و لرزش مفصلی. در طب سنتی، برای از بین بردن نیش زدن توکسین، حشرات قلب گاو را تجزیه می کنند و به عنوان موزائیک به محل آسیب دیده به منظور کاهش اثر سموم آسیب می رسانند.
خواص خروس

آب جوش آب پز دارای خواص بسیاری است و برای پوشش دادن، دفع مایعات بدن، مجاری صفراوی، از بین بردن ضعف فیزیکی، تقویت قدرت جنسی، کاهش درد در مفاصل، چاقی، جلوگیری از نفخ گیری و افزایش اسپرم است.
گوشت خروس

خروس نوع: دهقانان گرم و خشک: سرکه، شیرینی خیار
مزایای گوشت خروس

آنها قلب مرغ یا خروس را از بین می برند و آن را در نیش حشرات سمی قرار می دهند و هر ساعت برای کاهش اثر سم تغییر می کنند. کسانی که مسموم شده اند تا گوشت سگ یا مرغ را با آب و نمک غذا بخورند و به اندازه کافی برای جلوگیری از اثرات سم مصرف کنند.

  • داوود رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی